Articolul precedent |
Articolul urmator |
1027 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 14:23 |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 118-129. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 118-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fairness in communicative behavior creates a positive self-image, which is reflected immediately in the effectiveness of the actions we take to establish relationships with those around us. Social and professional integration is the set of activities that rookie teacher must sometimes undergo towards changes in their communicative behavior or in learning certain techniques and communication strategies to adapt effectively to the environment. This requires the development of debutant teachers' capacity to respond to the professional environment demands against its own professional development requirements and requires knowledge of specific elements of communicative behavior. |
||||||
|