Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1027 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 14:23
SM ISO690:2012
ŢĂRNĂ, Ecaterina. Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 118-129. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Comportamentul comunicativ al profesorului debutant – tendințe și perspective în procesul de integrare socioprofesională


Pag. 118-129

Ţărnă Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

Fairness in communicative behavior creates a positive self-image, which is reflected immediately in the effectiveness of the actions we take to establish relationships with those around us. Social and professional integration is the set of activities that rookie teacher must sometimes undergo towards changes in their communicative behavior or in learning certain techniques and communication strategies to adapt effectively to the environment. This requires the development of debutant teachers' capacity to respond to the professional environment demands against its own professional development requirements and requires knowledge of specific elements of communicative behavior.