Optimizarea adaptării sociale a copilului în cadrul orelor de dans
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
783 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 21:16
SM ISO690:2012
CIBRIC, Iurie. Optimizarea adaptării sociale a copilului în cadrul orelor de dans. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 80-88. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Optimizarea adaptării sociale a copilului în cadrul orelor de dans


Pag. 80-88

Cibric Iurie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

The practice of thematical dance along with the benefits aimed for the harmonious development of body, the stimulation of creativity and imagination through the participation of the choreography composition realization has a positive impact upon the development of social abilities, due to the fact that dancing classes imply the integration into a small community from the beginning. A child can build up friendly relationships and can learn how to socialize in groups.