Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 21:16 |
SM ISO690:2012 CIBRIC, Iurie. Optimizarea adaptării sociale a copilului în cadrul orelor de dans. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 80-88. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 80-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The practice of thematical dance along with the benefits aimed for the harmonious development of body, the stimulation of creativity and imagination through the participation of the choreography composition realization has a positive impact upon the development of social abilities, due to the fact that dancing classes imply the integration into a small community from the beginning. A child can build up friendly relationships and can learn how to socialize in groups. |
||||||
|