Modalităţi de utilizare a fişelor matematice la dezvoltarea reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
515 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 14:56
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Modalităţi de utilizare a fişelor matematice la dezvoltarea reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 51-59. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Modalităţi de utilizare a fişelor matematice la dezvoltarea reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani


Pag. 51-59

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

The main purpose of differentiation in education is to eliminate the gaps in knowledge and skills for the acquisition of minimum performance in the direction of geometric representation, but also enrichment and deepening their knowledge through an effective strategy. This action is manifested by the use in training activities, a wide range of individual worksheets with mathematical content.