Valorificarea inteligențelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învățămîntului universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
529 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-31 15:58
SM ISO690:2012
BOZ, Olga. Valorificarea inteligențelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învățămîntului universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 219-224. ISBN 978-9975-46-337-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.4, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Valorificarea inteligențelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învățămîntului universitar


Pag. 219-224

Boz Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 februarie 2019


Rezumat

This article describes generally the multiple intelligences, whichcan be found more or less in every person. The waythis isdiscovered, developed and trained is what makes a difference. And the difference is made in the beginning by either a guide, a parent or a teacher school and a university professor. Higher education can help achieve the objectives that focus on harnessing multiple intelligences through certain strategies adopted by the subjects and objects act instructive.