Deficitul atenției la elevii cu dificultăți de învățare a limbajului scris
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
567 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 16:15
SM ISO690:2012
CHITOROAGA, Lucia. Deficitul atenției la elevii cu dificultăți de învățare a limbajului scris. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 143-155. ISBN 978-9975-46-333-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.1, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Deficitul atenției la elevii cu dificultăți de învățare a limbajului scris


Pag. 143-155

Chitoroaga Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2019


Rezumat

This article represents the comparative study of attention in students with difficulty in learning written language (DILS) versus those with no learning difficulties in written language.  The study attested statistically significant differences between two groups in terms of attention deficit and hyperactivity, and attention concentration.