Formarea și dezvoltarea modalităților de învățare la studenții facultății de psihologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1180 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 18:46
SM ISO690:2012
JELESCU, Petru, COVACI, Mihai. Formarea și dezvoltarea modalităților de învățare la studenții facultății de psihologie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 64-73. ISBN 978-9975-46-333-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.1, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Formarea și dezvoltarea modalităților de învățare la studenții facultății de psihologie


Pag. 64-73

Jelescu Petru, Covaci Mihai
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2019


Rezumat

Learning styles and intelligence types is a general challenge, and in student period is a real priority. A major problem is that students do not know exactly their learning style and dominant type of intelligence. To form professional skills, knowledge of these two is vital. Observation experiment confirmed aspects mentioned above and, at the same time, suggest the defective features in learning styles that might intervene to certain solutions. We stated that this article contains ideas extracted from the PhD thesis.