Articolul precedent |
Articolul urmator |
585 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 11:32 |
SM ISO690:2012 MALAI, Iurie. Studiu empiric privind dezvoltarea inteligenţei sociale la adolescenți. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 52-64. ISBN 978-9975-46-333-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 52-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the results of experimental-formative study regarding the social intelligence development during early adolescence, which was performed to understand in terms of adaptability and functionality, in the context of contemporary, the human behavior. The main objective of this research aims to develop and operationalize social intelligence in the target group until the clarification of social intelligence and personality factors dynamic. |
||||||
|