Particularități pragmatice ale discursului publicitar francez
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
618 11
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-18 08:33
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Particularități pragmatice ale discursului publicitar francez. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, 15 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2016, Ediția 5, Vol.3, pp. 82-87.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 5, Vol.3, 2016
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Chișinău, Moldova, 15 martie 2016

Particularități pragmatice ale discursului publicitar francez


Pag. 82-87

Enicov Cristina
 
Institutul de Filologie al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2019