Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-18 08:33 |
SM ISO690:2012 ENICOV, Cristina. Particularități pragmatice ale discursului publicitar francez. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, 15 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2016, Ediția 5, Vol.3, pp. 82-87. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători Ediția 5, Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători" Chișinău, Moldova, 15 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 82-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|