Predarea limbii franceze prin activităţi comunicativ-acţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
816 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 16:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.133.1'243 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
SM ISO690:2012
CORDUNEANU, Irina. Predarea limbii franceze prin activităţi comunicativ-acţionale. In: Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii, Ed. 21, 28-29 septembrie 2018, Chișinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediția 21, Vol.2, pp. 151-158. ISBN 978-9975-75-931-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Ediția 21, Vol.2, 2018
Conferința "Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii"
21, Chișinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Predarea limbii franceze prin activităţi comunicativ-acţionale

CZU: 378.147.02:811.133.1'243
JEL: A 22, I 21, I 23

Pag. 151-158

Corduneanu Irina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2019


Rezumat

In this article I set myself a major objective to underline the importance of using modern methods in teaching foreign languages that include interactivity, communication, learning by doing. This work focuses on a number of examples of didactic activities, useful games in teaching disciplines such as Business French I, II, taught within the Academy of Economic Studies of RM (ASEM). These games can lead to assimilate concepts much easier, creating a relaxing learning environment and contributing to the development of imagination, abilities and students creativity. Thus I thought that a new approach of teaching and learning French language would be more than just welcomed but the proposed communication is to introduce attractive activities in order to stimulate students to learn it. In conclusion I offer some suggestions that represent the impact of my colleagues and my own observations during years of our activity.

În acest articol mi-am propus ca obiectiv major să subliniez importanţa utilizării metodelor moderne în predarea limbilor străine care implică interactivitatea, comunicarea, învăţarea prin acţiune. Lucrarea de faţă se concentrează pe o serie de exemple de activităţi didactice, jocuri utile în predarea disciplinilor Limba franceză de afaceri I, II din cadrul Academiei de Studii Economice din Moldova. Jocurile pot duce la asimilarea noţiunilor mult mai uşor, creând un mediu relaxat de învăţare şi contribuind la dezvoltarea imaginaţiei, a aptitudinilor şi creativităţii studenţilor. În acest sens am gândit că o nouă abordare a predării şi a învăţării limbii franceze ar fi mai mult decât binevenită, iar comunicarea propusă urmăreşte tocmai introducerea unor activităţi atractive pentru stimularea studierii acesteia de către studenţi. În consecinţă am propus, în cele ce urmează unele sugestii, ce reprezintă rodul observaţiilor mele şi a colegilor mei din decursul mai multor ani de activitate didactică.

Cuvinte-cheie
creativity, communicative-action method, interactivity, motivation, role play, stimulation