Articolul precedent |
Articolul urmator |
651 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 14:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2(478) (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia. The role of innovation in making the prospective educational system more efficient. In: Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii, Ed. 21, 28-29 septembrie 2018, Chișinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediția 21, Vol.2, pp. 62-68. ISBN 978-9975-75-931-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii Ediția 21, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii" 21, Chișinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2(478) | ||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The innovations in different fields will be the main source of the most radical changes in education for the next twenty-years. Innovation in education can be realized in three dimensions: curricular, pedagogical and organizational having the purpose to prepare young prospective generation ready to be integrated to digital society of the 21st century. |
||||||
Cuvinte-cheie blended education, Internet technologies, innovation, teaching-learning process, learning to innovate, learning content, education |
||||||
|