Articolul precedent |
Articolul urmator |
378 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 10:50 |
SM ISO690:2012 CLAPANIUC, Mihai. Formarea brandului statului în relaţiile internaţionale (Repere pentru Republica Moldova). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.2, SSU, pp. 183-185. ISBN 978-9975-71-420-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.2, SSU, 2014 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 8 august 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 183-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the authors’ proposed goal is to analyze the theoretical, methodological and empirical formation of the brand in international relations and to highlight specific lessons for the Republic of Moldova. Augmentation of economic relations, collapse of the bipolar system and other factors show a need to have the states run through branding process, this would present their uniqueness and new identity. These proved to return huge benefits to a country. |
||||||
|