Formarea brandului statului în relaţiile internaţionale (Repere pentru Republica Moldova)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
378 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 10:50
SM ISO690:2012
CLAPANIUC, Mihai. Formarea brandului statului în relaţiile internaţionale (Repere pentru Republica Moldova). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.2, SSU, pp. 183-185. ISBN 978-9975-71-420-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.2, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

Formarea brandului statului în relaţiile internaţionale (Repere pentru Republica Moldova)


Pag. 183-185

Clapaniuc Mihai
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 ianuarie 2019


Rezumat

In this article the authors’ proposed goal is to analyze the theoretical, methodological and empirical formation of the brand in international relations and to highlight specific lessons for the Republic of Moldova. Augmentation of economic relations, collapse of the bipolar system and other factors show a need to have the states run through branding process, this would present their uniqueness and new identity. These proved to return huge benefits to a country.