Reţelele de socializare – un nou mijloc de realizare a transparenţei şi promovare a imaginii administraţiei publice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
604 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 12:13
SM ISO690:2012
CERNEGA, Cristina. Reţelele de socializare – un nou mijloc de realizare a transparenţei şi promovare a imaginii administraţiei publice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.2, SSU, pp. 159-161. ISBN 978-9975-71-420-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.2, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

Reţelele de socializare – un nou mijloc de realizare a transparenţei şi promovare a imaginii administraţiei publice


Pag. 159-161

Cernega Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 ianuarie 2019


Rezumat

In line with the tendency of the Government of Republic of Moldova to digitize its activity, public administration authorities search new ways of achieving transparency in the virtual environment and of public services’ promotion. One of these methods are social networks. In this article we tried to prove that social media can be the easily utilized by public administration to increase the attractiveness of public services and to interact directly with beneficiaries.