Motivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1458 121
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 13:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(498) (14)
Turism (532)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae. Motivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 7-19. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136

Motivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice

Tourism Motivation – Determinant Factor of Tourism Circulation

CZU: 338.48(498)
JEL: M1, O1.

Pag. 7-19

Platon Nicolae
 
Centrul de Informare și Promovare în Domeniul Turismului din RM
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2019


Rezumat

Turismul este un fenomen destul de complex, care ridică o serie de probleme ce țin de satisfacerea necesităților umane în materie de călătorie turistică. În acest sens, ne poate ajuta realizarea studiilor privind cer-cetarea motivațiilor turistice, care ne oferă informație utilă despre necesitățile consu-matorilor-turiști, în materie de odihnă, dis-tracție și agrement. Cunoașterea și înțelegerea necesităților și a dorințelor, respectiv a exigențelor turiș-tilor este esențială pentru dezvoltarea ofertei turistice a unei destinații turistice. Acest articol are ca scop de cercetare studiul motivației turistice care îl influențează pe consumatorul-turist să călătorească, reie-șind din necesitățile și dorințele sale umane.

Tourism represents a fairly complex phenomenon, which raises a number of issues related to the satisfaction of human needs in the field of tourism travel. In this respect, it can help us to carry out studies on tourism motivation research, which provides us with useful information about the needs of consumers-tourists in terms of recreation, fun and leisure. Knowing and understanding the needs and desires, and the exigencies of tourists, is essential for the development of the tourism offer of a tourism destination.
The research aim of the article is to study the tourism motivation that influences consumers-tourists to travel, based on their human needs and desires.

Cuvinte-cheie
motivație turistică, consumatori-turiști,

fac-tori motivaționali, desti-nație turistică, circulație turistică, necesitate umană, servicii turistice.