Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1458 121 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 13:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(498) (14) |
Turism (532) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Motivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 7-19. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 338.48(498) | |||||
JEL: M1, O1. | |||||
Pag. 7-19 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Turismul este un fenomen destul de complex, care ridică o serie de probleme ce țin de satisfacerea necesităților umane în materie de călătorie turistică. În acest sens, ne poate ajuta realizarea studiilor privind cer-cetarea motivațiilor turistice, care ne oferă informație utilă despre necesitățile consu-matorilor-turiști, în materie de odihnă, dis-tracție și agrement. Cunoașterea și înțelegerea necesităților și a dorințelor, respectiv a exigențelor turiș-tilor este esențială pentru dezvoltarea ofertei turistice a unei destinații turistice. Acest articol are ca scop de cercetare studiul motivației turistice care îl influențează pe consumatorul-turist să călătorească, reie-șind din necesitățile și dorințele sale umane. |
|||||
Cuvinte-cheie motivație turistică, consumatori-turiști, fac-tori motivaționali, desti-nație turistică, circulație turistică, necesitate umană, servicii turistice. |
|||||
|