Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
995 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-03 10:25
SM ISO690:2012
NEGARA, Corina. Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2010, nr. 1-2(14), pp. 62-66. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1-2(14) / 2010 / ISSN 1857-0445

Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning

Pag. 62-66

Negara Corina
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Articolul conţine o schemă generală de predare-învăţare a informaticii, atât la fa-cultate (discipline de specialitate), cât şi în şcoală (informatica şcolară). Pentru realizarea acestei scheme generale a fost aleasă strategia învăţării prin proiecte. O analiză a aspectelor strategiei menţionate şi două experimente pedagogice au permis de a concretiza demersul didactic de realizare a schemei generale de predare-învăţare.