Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
995 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-03 10:25 |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2010, nr. 1-2(14), pp. 62-66. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1-2(14) / 2010 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conţine o schemă generală de predare-învăţare a informaticii, atât la fa-cultate (discipline de specialitate), cât şi în şcoală (informatica şcolară). Pentru realizarea acestei scheme generale a fost aleasă strategia învăţării prin proiecte. O analiză a aspectelor strategiei menţionate şi două experimente pedagogice au permis de a concretiza demersul didactic de realizare a schemei generale de predare-învăţare. |
||||||
|