Recomandări practice în asigurarea realizării educației incluzive la preadolescenții cu dizabilitate auditivă (hipoacuzie)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
709 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 14:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1(073) (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina. Recomandări practice în asigurarea realizării educației incluzive la preadolescenții cu dizabilitate auditivă (hipoacuzie). In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 9 februarie 2018, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2018, Vol.1, pp. 317-320. ISBN 978-9975-83-057-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2018
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 9 februarie 2018

Recomandări practice în asigurarea realizării educației incluzive la preadolescenții cu dizabilitate auditivă (hipoacuzie)

CZU: 376.1(073)

Pag. 317-320

Plătică Adina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2018


Rezumat

The article analyzes the inclusion of children with special educational needs. Describe the attitudinal and behavioral particularities of teenagers with hearing disability.The author gives practical recommendations to managers, school psychologists, teachers andsupport teachersto work with teenagers with hearing disability.