Particularități metodologice ale managementului la lansarea în fabricație și procesarea unui produs nou
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
632 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-24 12:36
SM ISO690:2012
CISMARU, Ivan, GĂRĂOIU, Marioara. Particularități metodologice ale managementului la lansarea în fabricație și procesarea unui produs nou. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. Vol. 1. – 2015. , 25-26 septembrie 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol.1, pp. 203-207. ISBN 978-9975-75-714-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2015
Simpozionul "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Vol. 1. – 2015. , Chișinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015

Particularități metodologice ale managementului la lansarea în fabricație și procesarea unui produs nou


Pag. 203-207

Cismaru Ivan, Gărăoiu Marioara
 
Universitatea "Transilvania" din Braşov
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2018


Rezumat

Lucrarea îşi propune să prezinte metodologia la lansarea în fabricaţie a unui produs nou şi principiile de bază de care trebuie ţinut cont la procesare, aşa încât noul produs să fie lansat pe piaţă la timpul oportun, la nivelul calitativ prognozat de creatorul de produs (de către cel care l-a conceput), la nivelul de preţ accesibil unui segment social cât mai mare. În etapa de procesare produsul nou necesită o multitudine de acţiuni şi activităţi pe care trebuie să le realizeze procesatorul începând cu organizarea (sau reorganizarea) fluxului tehnologic, pregătirea tehnologică adecvată, selecţia şi instruirea personalului de execuţie etc., şi terminând cu amenajarea spaţiului de depozitare în magazii, inclusiv a metodologiei de depozitare (stivuire directă sau prin paletizare pe rastele) şi introducerii produsului în „expoziţia de casă” a fermei producătoare. Procesatorul are o mare responsabilitate atât în raport cu „creatorul de produs”care-şi urmăreşte produsul ca pe „propriul copil” cât şi faţă de viitorii utilizatori care vin cu pretenţii şi aşteptări mari de la noul produs (calitative şi funcţionale).

Cuvinte-cheie
execuţie, tehnologie, procesare, pregătire tehnologică