Managementul și specificitatea lui la activitatea de concepere a produselor noi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
544 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 21:30
SM ISO690:2012
CISMARU, Ivan. Managementul și specificitatea lui la activitatea de concepere a produselor noi. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. Vol. 1. – 2015. , 25-26 septembrie 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol.1, pp. 192-197. ISBN 978-9975-75-714-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2015
Simpozionul "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Vol. 1. – 2015. , Chișinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015

Managementul și specificitatea lui la activitatea de concepere a produselor noi


Pag. 192-197

Cismaru Ivan
 
Universitatea "Transilvania" din Braşov
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2018


Rezumat

Lucrarea îşi propune să prezinte principiile, conceptele, acţiunile şi activităţile care trebuie să se desfăşoare în vederea creierii unui produs nou care să fie în concordanţă cu cerinţele pieţei sociale şi cu dorinţele şi speranţele consumatorilor, simultan cu rezolvarea problemelor ecologice legate de funcţionarea, întreţinerea şi reciclarea produsului (la terminarea ciclului de viaţă). Pornind de la volumul de „cunoaştere” care trebuie înglobat într-un produs nou, se are în vedere atât etapizarea desfăşurării „actului” de cercetare-inovare cât şi al celui de „creaţie” propriu-zisă, demonstrându-se importanţa desfăşurării creaţiei de produse noi în echipe pluridisciplinare care trebuie să cuprindă specializări diverse cu implicare directă şi/sau complementară.

Cuvinte-cheie
creaţie, prototip, creator, documentaţie tehnică, machetă