Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1759 204 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 21:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.772.2:005 (2) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (776) |
Management (1868) |
SM ISO690:2012 BÎTCA, Lucia. Capacități de comunicare nonverbală implicate în managementul impresiei: (rezultatele cercetării experimentale în mediu organizațional). In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2018, nr. 3-4(33), pp. 62-71. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 3-4(33) / 2018 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
CZU: 316.772.2:005 | |||||
Pag. 62-71 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Omul este creat ca să trăiască în comunitate. De aceea, are nevoie de modalităţi de interacţionare cu ceilalţi semeni. Indivizii comunică atât intenţionat cât şi neintenţionat prin gesturile pe care le fac, prin limbajul trupului şi prin expresia feţei. Comunicarea nonverbală este cea mai dezvoltată formă de comunicare, deoarece nu necesită anumite studii pentru a o înţelege şi este descifrată în acelaşi mod de către oricine. Registrul nonverbal este de o importanţă colosală în comunicarea umană, datorită bogăţiei sale considerabile şi vitezei cu care transmite idei şi mai ales emoţii. Specialiştii susţin că veridicitatea comunicării nonverbale a întrecut-o pe aceea a comunicării verbale, şi că variază semnifi cativ în funcţie de persoană sau grup social. |
|||||
Cuvinte-cheie comunicarea nonverbală, managementul impresiei, kinezica, proxemica, paralimbajul, considerarea, autopromovarea, exemplificarea, suplicarea, intimidarea. |
|||||
|