Articolul precedent |
Articolul urmator |
1027 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-24 18:20 |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Particularități ale climatului organizațional în școala incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 360-365. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 360-365 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the factors that determine the organizational climate of the inclusive school. The ways to create a favorable climate for pupils with special educational needs are proposed for analysis and capitalization. The strategies they describe are useful for both teachers and managerial staff. |
||||||
Cuvinte-cheie organizational climate, inclusive school, pupils with special educational needs |
||||||
|