Particularități ale climatului organizațional în școala incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1027 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-24 18:20
SM ISO690:2012
RUSOV, Veronica. Particularități ale climatului organizațional în școala incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 360-365. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Particularități ale climatului organizațional în școala incluzivă


Pag. 360-365

Rusov Veronica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2018


Rezumat

The article describes the factors that determine the organizational climate of the inclusive school. The ways to create a favorable climate for pupils with special educational needs are proposed for analysis and capitalization. The strategies they describe are useful for both teachers and managerial staff.

Cuvinte-cheie
organizational climate, inclusive school, pupils with special educational needs