Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 0 |
SM ISO690:2012 КАЙДАРОВА, Гульмира. Обучение младших школьников с особыми образовательными потребностями «талантливому» чтению. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 198-203. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | |||||
|
|||||
Pag. 198-203 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article is directed to develop interest and art in Primary School’s process of reading. Improving perception in elaboration of text information, getting reading skill and awareness of was read. Exercises with text are offered to pupils for individual work, as organizational part of the lesson and combination with learning material with themes. |
|||||
Cuvinte-cheie Talented reading, a child with special educated needs, art word |
|||||
|