Articolul precedent |
Articolul urmator |
540 0 |
SM ISO690:2012 ЖУСУПБЕКОВА, Айна. Развитие познавательных процессов дошкольников с диагнозом ЗПР через игровую деятельность. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 193-198. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 193-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This arficle describe the features of intellectual disabilities in preschool children diagnosed with IPD. Purposeful, systematic using of game technologies will lead to increasing of cognitive activity of this category children, to the effective assimilation of knowledge, mastering the ways of cognitive activity. |
||||||
Cuvinte-cheie cognitive process, preschools, diagnosis (impaired phucological development), game activity |
||||||
|