Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 0 |
SM ISO690:2012 ГУСАРОВА, Елена. Индивидуально-личностное взаимодействие учителя и учащихся с особыми образовательными потребностями в педагогическом процессе. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 178-183. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 178-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Over the past decade, in my opinion, clearly a trend to change the nature, goals, and priority values of the Kazakh primary schools. The purpose of this study is: the study of individual personal interaction of teacher and child in the educational process. In the process of learning to focus on the positive qualities of the student and to show full respect for his personality. |
||||||
Cuvinte-cheie essence, personal approach, educational route, the forms and methods of teaching |
||||||
|