Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-10 14:45 |
SM ISO690:2012 GORDIICIUK, Oksana. Робота вчителя в класі з інклюзивним навчанням: проблеми та пошуки. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 162-168. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
the article is devoted to the modern educational philosophy - inclusiveness. The author of the publication has identified the main problems and searches, as well as grounded the features of the teacher's work in the class with inclusive education. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, inclusive culture, inclusive education, peculiarities of the teacher's work in the class with inclusive education, joint teaching, forms of joint teaching |
||||||
|