Aspecte metodologice ale dezvoltării verbal-artistice a preșcolarilor cu ADHD
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
580 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 11:54
SM ISO690:2012
CIOBANU, Lora. Aspecte metodologice ale dezvoltării verbal-artistice a preșcolarilor cu ADHD. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 94-98. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Aspecte metodologice ale dezvoltării verbal-artistice a preșcolarilor cu ADHD


Pag. 94-98

Ciobanu Lora
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2018


Rezumat

This article refers to some specific ways of working individually and in small groups with children marked by ADHD syndrome in terms of verbal-artistic development. It highlights the psycho-pedagogical conditions to be observed by adults (educators, parents) in the process of verbal transmission of these children.

Cuvinte-cheie
ADHD syndrome,

verbal-artistic development