Articolul precedent |
Articolul urmator |
645 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 19:48 |
SM ISO690:2012 КОРОТКЕВИЧ, Ольга, ЗИМИНА, Юлия. Исследование психологической готовности педагогов, родителей и обучающихся к инклюзивному образованию. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 46-52. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 46-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
the article considers the modern approaches to the understanding of inclusive education and the main problems of formation of readiness to implement the elements of the educational environment: teachers, parents and students. Describes the main results of empirical research of psychological readiness of the subjects of the educational environment for the implementation of inclusive education. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, psychological readiness, students, teachers, the subjects of the educational environment |
||||||
|