Articolul precedent |
Articolul urmator |
529 0 |
SM ISO690:2012 КЛЕЗОВИЧ, Ольга. Специфика реализации интерактивных методов в формировании у слушателей готовности к профессиональной деятельности в условиях инклюзии. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 42-46. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reveals the actual of the inclusion of the training course "Inclusive education" in the educational standards of retraining at the level of higher education and presents specific interactive methods implemented in training sessions with students as a means of their formation of inclusive competence. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive competence, specific interactive methods |
||||||
|