Articolul precedent |
Articolul urmator |
975 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 22:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:37.018.1 (1) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Rolul părinţilor în recuperarea copiilor cu autism. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 169-176. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:37.018.1 | ||||||
Pag. 169-176 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The parents active participation in the therapeutic intervention, their training in practice the techniques learned in therapy, on several levels (cognitive, language, social, personal autonomy, motor) and their monitoring during the program, to verify the acquisitions acquired by the child, can be helpful both to child recovery and the family functioning and on long term. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, therapy, ABA |
||||||
|