Abordarea transdisciplinară – o nouă provocare de predare-învățare în cadrul orelor de limbi  străine
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1628 202
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 13:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:81'243 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Lingvistică. Limbi (5040)
SM ISO690:2012
MARIN, Ana. Abordarea transdisciplinară – o nouă provocare de predare-învățare în cadrul orelor de limbi  străine. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 102-105. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Abordarea transdisciplinară – o nouă provocare de predare-învățare în cadrul orelor de limbi  străine

CZU: 37.016.046:81'243

Pag. 102-105

Marin Ana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu", Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

This material is a description of the concept of “transdisciplinarity” anchored in modern times, seen as pending between theory (ideal) and practice (reality) in nowadays learning system. We intend to identify the skills needed to be developed in the foreign language, according to the linguistic prerogatives of reference and appropriate methodology which they apply.

Autoarea prezintă unele abordări noi ale predării-învățării limbii străine, din perspectivă transdisciplinară. Lucrarea cuprinde o definire teoretică a termenului transdisciplinaritate, pledând pentru necesitatea unei abordări multilaterale a actului educaţional. Sunt identificate competențele necesare a fi dezvoltate într-o limbă străină prin aplicarea unei metodologii specifice și  valorificarea conceptului promovat de Basarab Nicolescu.

Cuvinte-cheie
abordare didactică, competenţă de comunicare, disciplină, interdisciplinaritate, învăţământ, metode moderne, multidisciplinaritate, transdisciplinaritate