Articolul precedent |
Articolul urmator |
1628 202 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 13:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:81'243 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Lingvistică. Limbi (5040) |
SM ISO690:2012 MARIN, Ana. Abordarea transdisciplinară – o nouă provocare de predare-învățare în cadrul orelor de limbi străine. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 102-105. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:81'243 | ||||||
Pag. 102-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This material is a description of the concept of “transdisciplinarity” anchored in modern times, seen as pending between theory (ideal) and practice (reality) in nowadays learning system. We intend to identify the skills needed to be developed in the foreign language, according to the linguistic prerogatives of reference and appropriate methodology which they apply. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare didactică, competenţă de comunicare, disciplină, interdisciplinaritate, învăţământ, metode moderne, multidisciplinaritate, transdisciplinaritate |
||||||
|