Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1171 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 13:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.018.1 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895)
SM ISO690:2012
COMAN, Liliana. Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 38-41. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică

CZU: 37.015.3+37.018.1

Pag. 38-41

Coman Liliana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

The child who first passed the school threshold must adapt to the new conditions. According to different researchers, the duration of adaptation may vary from a few weeks to months to a year. This period is traditionally considered one of the most difficult for a pupil in primary classes.

Copilul care a trecut pentru prima dată pragul şcolii trebuie să se adapteze noilor condiţii. Potrivit diferitor cercetători, durata adaptării poate varia de la câteva săptămâni şi luni până la un an. Această perioadă este în mod tradiţional considerată una dintre cele mai dificile pentru un elev din clasele primare.