Articolul precedent |
Articolul urmator |
1171 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.018.1 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895) |
SM ISO690:2012 COMAN, Liliana. Adaptarea copiilor la şcoală ca problemă psihologică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 38-41. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.018.1 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The child who first passed the school threshold must adapt to the new conditions. According to different researchers, the duration of adaptation may vary from a few weeks to months to a year. This period is traditionally considered one of the most difficult for a pupil in primary classes. |
||||||
|