Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-22 13:56 |
SM ISO690:2012 ENICOV, Cristina. Aspecte generice ale discursului publicitar. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția VI, 15 iunie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 31-36. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători Ediția 6, Vol.2, 2017 |
|||||
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători" Ediția VI, Chișinău, Moldova, 15 iunie 2017 | |||||
|
|||||
Pag. 31-36 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
|