Aspecte generice ale discursului publicitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
668 30
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-22 13:56
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Aspecte generice ale discursului publicitar. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția VI, 15 iunie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2017, Ediția 6, Vol.2, pp. 31-36.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 6, Vol.2, 2017
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Ediția VI, Chișinău, Moldova, 15 iunie 2017

Aspecte generice ale discursului publicitar


Pag. 31-36

Enicov Cristina
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2018