Comunicarea didactică în spaţiul universitar/academic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
782 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 00:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.124.064 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
BOTNARCIUC, Vasile, EŢCU, Ion. Comunicarea didactică în spaţiul universitar/academic. In: Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european, Ed. Ediția 9, 14 mai 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Filologie, 2017, Ediția 9, pp. 55-63.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european
Ediția 9, 2017
Colocviul "Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european"
Ediția 9, Chișinău, Moldova, 14 mai 2015

Comunicarea didactică în spaţiul universitar/academic

CZU: 378.124.064

Pag. 55-63

Botnarciuc Vasile, Eţcu Ion
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2018


Rezumat

Autorii sintetizează idei şi concepte definitorii comunicării umane şi comunicării didactice/pedagogice. Este evidenţiată relaţia comunicare – învăţare/educaţie, sunt specificate caracteristicile comunicării umane generale, comunicării pedagogice şi comunicării didactice. Comentariile şi interpretările autorilor stabilesc linii directorii între limbă ca sistem abstract şi pragmatica limbii, realizată, mai ales, prin actele de comunicare didactică şi pedagogică.

The Authors synthesize ideas and concepts that define the human communication and the didactic/pedagogical communication. The emphasis is focused on the relationship between the communication and the learning/education, a detailed specification is given to the features of the general human communication, the pedagogical communication and the didactic communication. The comments and the interpretations given by the authors establish the guiding lines between the language as an abstract system and the pragmatics of the language, this being achieved especially via the actions of the didactic and the pedagogical communication.