Conceptul invatamantului ingineresc in R. Moldova in contextul procesului Bologna
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
702 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-06 16:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:62(478) (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
Inginerie. Tehnică în general (3029)
SM ISO690:2012
TODOS, Petru, CHICIUC, Andrei. Conceptul invatamantului ingineresc in R. Moldova in contextul procesului Bologna. In: Energetica Moldovei. Aspecte regionale de dezvoltare, Ed. Editia I, 2005, 21-24 septembrie 2005, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Energetică al Academiei de Științe a Moldovei, 2005, Ediția I, pp. 64-68. ISBN 9975-62-145-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Energetica Moldovei. Aspecte regionale de dezvoltare
Ediția I, 2005
Conferința "Energetica Moldovei"
Editia I, 2005, Chișinău, Moldova, 21-24 septembrie 2005

Conceptul invatamantului ingineresc in R. Moldova in contextul procesului Bologna

CZU: 378.1:62(478)

Pag. 64-68

Todos Petru, Chiciuc Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 august 2018


Rezumat

Racordarea învăţământului ingineresc la cerinţele Procesului Bologna impune imperios organizarea acestuia pe două cicluri distincte cu finalităţi bine definite. În lucrare sunt abordate câteva probleme principiale în acest context: durata ciclurilor de licenţă şi master, titularizarea, organizarea studiilor, coraportul pregătire fundamentală şi aplicativă pe cicluri.