The transformation of media management paradigm as an institution of market economy
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
459 2
Ultima descărcare din IBN:
2018-09-21 11:07
SM ISO690:2012
FRASILA, Petru. The transformation of media management paradigm as an institution of market economy. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, Ed. Ediția V, 15 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei, 2016, Ediția 5, Vol.1, pp. 252-256. ISBN 978-9975-933-83-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 5, Vol.1, 2016
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători"
Ediția V, Chișinău, Moldova, 15 martie 2016

The transformation of media management paradigm as an institution of market economy


Pag. 252-256

Frasila Petru
 
Prima TV Iasi and Tele'M Piatra Neamt
 
 
Disponibil în IBN: 19 iulie 2018