Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1203 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 02:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:332.14 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Economie regională. Economie teritorială (181) |
SM ISO690:2012 BUZDUGAN, Adriana. Includerea noilor tendinţe de cluster în marketing și branding. In: Intellectus, 2018, nr. 1, pp. 26-33. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:332.14 | ||||||
Pag. 26-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul articolului pledează pentru aplicarea strategiilor de branding și marketing în dezvoltarea clusterelor. Clusterele sunt în măsură să mobilizeze actorii locali, precum și potenţialii membri în jurul unei viziuni și strategii comune. Totodată, ele contribuie la crearea unei imagini favorabile a locului și calităţii produselor în percepţia cetăţenilor și a comunităţilor, iar factorii de decizie economică și politică pot folosi marketingul și brandingul drept instrument forte în vederea atragerii forţei califi cate de muncă, a investitorilor și a resurselor necesare pentru a sprijini dezvoltarea strategică a teritoriului. Lucrarea prezintă o imagine de ansamblu a activităţilor de marketing și de branding, provocările cu care se confruntă clusterele din Moldova în desfășurarea acestor activităţi |
||||||
|