Interacţiunea dintre competenţa de comunicare profesională şi competenţa culturală în procesul de instruire a limbii franceze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
846 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-09 17:57
SM ISO690:2012
CORDUNEANU, Irina, MUNTEANU, Angela. Interacţiunea dintre competenţa de comunicare profesională şi competenţa culturală în procesul de instruire a limbii franceze. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 259-265. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.5, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Interacţiunea dintre competenţa de comunicare profesională şi competenţa culturală în procesul de instruire a limbii franceze

JEL: A12, A 13

Pag. 259-265

Corduneanu Irina, Munteanu Angela
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

Cet article porte sur la complexité des compétences professionnelles et notament sur la relation constitutive entre les compétences communicative et culturelle dans le processus d’enseignement-apprentissage des langes étrangères dans le milieu universitaire qui forme réellement le profil dʼun bon spécialiste. Premièrement, on va définir les conceptes les plus importants: compétence, communication, compétence communicative, compétence professionnelle, compétence culturelle. On va proposer, dans un deuxième temps, des outils pédagogiques visant à faciliter aux étudiants le développement des compétences de communication professionnelle dans une langue étrangère. Et finaement, on examine ľinteraction entre la compétence de communication professionnelle et la compétence culturelle qui, à proprement parler, n'existe pas, puisque toute communication est forcément culturelle, voire interculturelle.

Cuvinte-cheie
competenţă, comunicare profesională, competență culturală, cultură emoţională, învăţământ universitar,

cultură organizaţională