Învățarea eficientă – finalitate formativă majoră a instruirii academic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
845 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 14:20
SM ISO690:2012
RUSU, Djulieta, BEJAN, Maria. Învățarea eficientă – finalitate formativă majoră a instruirii academic. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 230-237. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.5, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Învățarea eficientă – finalitate formativă majoră a instruirii academic

JEL: A 2, I 21, I 23

Pag. 230-237

Rusu Djulieta, Bejan Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

Dans l’article ci-dessous est abordé le concept de l’enseignement efficient qui contribue à la finalité formative majeure de l`instruction. Ce processus est effectué en respectant différents lois, principes, règles, théories et en utilisant les méthodes modernes recommandées par les spécialistes du domaine.

Cuvinte-cheie
învăţare eficientă, stiluri, legi, principii, metode,

instruire academică