Rolul sarcinilor în predarea /învăţarea limbajelor de specialitate din perspectiva acţională. Sarcini acţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1041 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-20 11:21
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana, BOLGARI, Natalia, DEMCENCO, Corina. Rolul sarcinilor în predarea /învăţarea limbajelor de specialitate din perspectiva acţională. Sarcini acţionale. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 84-88. ISBN 978-9975-75-836-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.3, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Rolul sarcinilor în predarea /învăţarea limbajelor de specialitate din perspectiva acţională. Sarcini acţionale

JEL: A23

Pag. 84-88

Apachiţa Svetlana, Bolgari Natalia, Demcenco Corina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2018


Rezumat

The given article describes the notion of the task as a certain action or situation, artificially created by the teacher, fulfilled by the student to develop his or her communication skills. As well it tackles a range of task-based methods such as case study, presentation and role-play. The accomplishment of the task depends on the student’s skills and abilities, on its degree of difficulty, the time allocated for this task, the learning environment and the usage of information technologies.

Cuvinte-cheie
task-based teaching, Methods, communication skills, case-study, presentation, role-play