Articolul precedent |
Articolul urmator |
1041 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-20 11:21 |
SM ISO690:2012 APACHIŢA, Svetlana, BOLGARI, Natalia, DEMCENCO, Corina. Rolul sarcinilor în predarea /învăţarea limbajelor de specialitate din perspectiva acţională. Sarcini acţionale. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 84-88. ISBN 978-9975-75-836-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A23 | ||||||
Pag. 84-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The given article describes the notion of the task as a certain action or situation, artificially created by the teacher, fulfilled by the student to develop his or her communication skills. As well it tackles a range of task-based methods such as case study, presentation and role-play. The accomplishment of the task depends on the student’s skills and abilities, on its degree of difficulty, the time allocated for this task, the learning environment and the usage of information technologies. |
||||||
Cuvinte-cheie task-based teaching, Methods, communication skills, case-study, presentation, role-play |
||||||
|