Managementul sortimentului mobilei autohtone comercializată pe piața de consum a Republicii Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
566 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 11:23
SM ISO690:2012
CERNAVCA, Mihail. Managementul sortimentului mobilei autohtone comercializată pe piața de consum a Republicii Moldova. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 343-346. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Managementul sortimentului mobilei autohtone comercializată pe piața de consum a Republicii Moldova


Pag. 343-346

Cernavca Mihail
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2018


Rezumat

In this paper is investigated assortment of domestic furniture sold on the market of Moldova. An ABC analyze was realized with database of S.C. „Confort”. Based on research results, was elaborate some proposals for assortment optimization and the arrangement of products on the shelves. În lucrare, este cercetat sortimentul mobilei autohtone comercializate pe piața de consum a Moldovei. Analiza ABC a fost realizată în baza datelor S.A. „Confort”. În urma cercetărilor efectuate au fost elaborate, propuneri pentru optimizarea sortimentului comercializat și a modului de aranjare a mobilei în sala comercială.

Cuvinte-cheie
managementul categoriei, comercializată,

sortiment, mobilă