Стратегический маркетинг в сфере общественного питания
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
645 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-29 22:31
SM ISO690:2012
COVALIOVA, Elena. Стратегический маркетинг в сфере общественного питания. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 285-289. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Стратегический маркетинг в сфере общественного питания

JEL: M 31

Pag. 285-289

Covaliova Elena
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2018


Rezumat

The article considers the essence of strategic marketing, understanding and use of strategic marketing concepts, describes advanced features of strategic marketing in catering, its main objectives and ways of further implementation in catering.

Cuvinte-cheie
strategic marketing, catering,

operational marketing