Articolul precedent |
Articolul urmator |
645 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-29 22:31 |
SM ISO690:2012 COVALIOVA, Elena. Стратегический маркетинг в сфере общественного питания. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 285-289. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: M 31 | ||||||
Pag. 285-289 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers the essence of strategic marketing, understanding and use of strategic marketing concepts, describes advanced features of strategic marketing in catering, its main objectives and ways of further implementation in catering. |
||||||
Cuvinte-cheie strategic marketing, catering, operational marketing |
||||||
|