Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-26 22:01 |
SM ISO690:2012 ПАРФЕНТЬЕВA , Алла. Корпоративная культура – ключевой фактор успешного бизнеса. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 259-261. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 259-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the importance of the adequate building of the organizational culture and the management of the process. The definitions of the dominant culture, subculture and counterculture are provided. The recommendations on the development of corporate culture, according to the stages of its life cycle are provided. |
||||||
Cuvinte-cheie организационная культура, управление организационной культурой, жизненный цикл организационной культуры |
||||||
|