Relațiile publice ca avantaj competitiv al organizațiilor mari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
697 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 00:27
SM ISO690:2012
ANDREICA, Angela, PASCU, Bogdan, PASCU, Luoana. Relațiile publice ca avantaj competitiv al organizațiilor mari. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 123-126. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Relațiile publice ca avantaj competitiv al organizațiilor mari

JEL: M10, M14

Pag. 123-126

Andreica Angela1, Pascu Bogdan2, Pascu Luoana3
 
1 Academia Comercială din Satu Mare,
2 Academia de Studii Economice din Bucureşti,
3 Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială, București
 
 
Disponibil în IBN: 23 aprilie 2018


Rezumat

Public relation efforts of any organization are aiming support for the organization in accomplishing its mission. The role of public relations in the formal planning of an organization is crucial. This paper shapes the idea of public relations used as competitive advantage for large organizations, this shaping the work flow function for vertical and horizontal integration in the relation with the business environment that surrounds the company and the internal environment.

Cuvinte-cheie
avantaj competitiv, relații publice, integrare