Articolul precedent |
Articolul urmator |
697 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 00:27 |
SM ISO690:2012 ANDREICA, Angela, PASCU, Bogdan, PASCU, Luoana. Relațiile publice ca avantaj competitiv al organizațiilor mari. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 123-126. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: M10, M14 | ||||||
Pag. 123-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Public relation efforts of any organization are aiming support for the organization in accomplishing its mission. The role of public relations in the formal planning of an organization is crucial. This paper shapes the idea of public relations used as competitive advantage for large organizations, this shaping the work flow function for vertical and horizontal integration in the relation with the business environment that surrounds the company and the internal environment. |
||||||
Cuvinte-cheie avantaj competitiv, relații publice, integrare |
||||||
|