Managementul personalului bancar în procesul deamaeliorare continuă a calităţii serviciilor oferite clienţilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1009 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 22:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
336.71:005.95 (1)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (772)
Tipuri de management (316)
SM ISO690:2012
ROLLER, Ala. Managementul personalului bancar în procesul deamaeliorare continuă a calităţii serviciilor oferite clienţilor. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.3, pp. 110-116. ISBN 978- 9975-75-897-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.3, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Managementul personalului bancar în procesul deamaeliorare continuă a calităţii serviciilor oferite clienţilor

CZU: 336.71:005.95
JEL: G21,G24

Pag. 110-116

Roller Ala
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2018


Rezumat

The company is currently facing new challenges related to climate change, reducing the level and quality of resources, globalization reaching an unprecedented level. The key element in promoting the quality of banking products and services is assigned to banking staff. Surely, the bank's operational staff must be duly motivated and well-trained in the field of quality. One of the most accessible resources remains human creativity. The promotion of the new one, however, requires a rethinking not only of the research - development activity, but also of the management, in order to develop its creative side.

Cuvinte-cheie
utility, motivation, Quality,

service performance, customer expectations