Rolul sistemului informaţional de gestiune electronică a documentelor şi înregistrărilor în calitate de instrument de bază în circuitul documentelor în autorităţile publice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
662 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-28 22:18
SM ISO690:2012
CEBOTARU, Eugenia. Rolul sistemului informaţional de gestiune electronică a documentelor şi înregistrărilor în calitate de instrument de bază în circuitul documentelor în autorităţile publice. In: Teoria şi practica administrării publice, 20 mai 2016, Chișinău. Chisinau, Moldova: S.C. „Garamont-Studio” S.R.L., 2016, pp. 501-505. ISBN 978-9975-3019-6-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi practica administrării publice 2016
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 20 mai 2016

Rolul sistemului informaţional de gestiune electronică a documentelor şi înregistrărilor în calitate de instrument de bază în circuitul documentelor în autorităţile publice

The role of the information system of electronic document management and records as a basic tool for public authorities

Роль информационной системы электронного управления документами и записями в качестве главного инструмента в обороте документов в органах публичного управления


Pag. 501-505

Cebotaru Eugenia
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2018


Rezumat

The pilot-project Management System of Documents and Authorities Registrations APC (SIGEDIA) is part of the Action Plan for the initiative implementation “Paperless Government”. The project is the result of the State Chancellery public policy proposal from 2011. The purpose of this initiative was to identify and implement an effective and efficient documents circulation system throughout the Government, that would simplify and, in the same time, accelerate the decision making process. Following the analysis carried out, a document management information system was chosen.