Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.77:347.23 (1) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
Proprietate imobilă. Drepturi reale. Lucruri. Bunuri mobile (252) |
SM ISO690:2012 PÎSLARUC, Maria. Sub-franchisingul - modalitate de transmitere a obiectelor de proprietate industrială. In: Intellectus, 2017, nr. 4, pp. 30-34. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 4 / 2017 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.77:347.23 | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul propune încheierea contractelor de sub-franchising în vederea lărgirii sferei de activitate sau de popularizare a mărcii, desenului sau modelului industrial, care este o soluţie potrivită, deoarece atât franchisee-ul, cât și sub-franchisee-ul valorifi că un obiect de proprietate industrială deja înregistrat, cu o anumită valoare pe piaţă și, deseori, deja având o clientelă formată. În schimbul unei remuneraţii, subfranchiseeuul primește dreptul de a folosi o marcă, de a valorifica un desen sau model industrial sau un know-how. Legea prevede că contractul de sub-franchising urmează aceeași procedură de înregistrare ca și contractul de franchising, însă nu putem înregistra un contract de sub-franchising dacă la AGEPI nu este înregistrat contractul de franchising. |
||||||
|