Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1206 70
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21:338.48 (3)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
Turism (534)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae. Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management. In: Economica, 2017, nr. 4(102), pp. 13-25. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(102) / 2017 / ISSN 1810-9136

Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management

Performance achievement of tourism enterprise by implementing management strategies

CZU: 005.21:338.48
JEL: M1, M11.

Pag. 13-25

Platon Nicolae
 
Agenţia Turismului Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2018


Rezumat

Pentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei

For managerial practice it is important to know the methodology of developing a tourism business strategy, more than the theoretical concepts related to this field. The enterprise strategy is an important lever to boost and support the change of emphasis of the creative side of the organization's management. Based on these prerequisites, the author makes an overview of the need to adopt a management strategy within the enterprise, describes the defining features of the strategy in the view of some authors, classifies the strategies according to several criteria, proposes a management model specific to the tourism enterprise, carries out the comparative analysis of how to formulate and how to implement the strategy, characterizes the difficulties that arise in the process of strategy implementation

Cuvinte-cheie
strategie, management strategic, piață turistică,

strategii de management, produse turistice, servicii turistice.