Statutul profesorului de limbă engleză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
656 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-28 21:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.124:811.111 (3)
Educație (14220)
Limba engleză (671)
SM ISO690:2012
BABÂRĂ, Nicanor, USATÎI, Larisa. Statutul profesorului de limbă engleză. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 368-371. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Statutul profesorului de limbă engleză

CZU: 371.124:811.111

Pag. 368-371

Babâră Nicanor1, Usatîi Larisa2
 
1 Universitatea de Stat din Comrat,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2017


Rezumat

The use on a large scale of a language (foreign or native) means the knowledge of all its aspects: phonetic, grammatical, lexical and spelling. The practice of teaching English at the Faculty shows the importance of the level of communication skills between the lecturer and the students. This level should be higher than it is. In the process of teaching, the lecturer should be more creative and honest with the students. The teacher is the person who must show the initiative in the classroom.  

Cuvinte-cheie
language use, communication skills, creativity, teacher's role,

teacherřs initiative