Impactul formării profesionale inițiale a studenților filologi (alolingvi) asupra instruirii unui vorbitor cult de limba română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
741 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-10 18:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:811.135.1 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Impactul formării profesionale inițiale a studenților filologi (alolingvi) asupra instruirii unui vorbitor cult de limba română. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 323-327. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Impactul formării profesionale inițiale a studenților filologi (alolingvi) asupra instruirii unui vorbitor cult de limba română

CZU: 378.126:811.135.1

Pag. 323-327

Dermenji-Gurgurov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2017


Rezumat

Training the culture of communication by Romanian teachers during the university courses is very important. This article reflects the course of řLinguistic Policiesř which aims to develop the culture of communication by students who study Romanian and English Philology. Thus in the context of Europeanization in Education the training of the non-native teachers is focused on development of the speaking competence.