Articolul precedent |
Articolul urmator |
1059 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:821.135.1 (8) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2086) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, GOLUBIŢCHI, Silvia. Cititul versrus lectura textelor literare în clasele primare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 179-183. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:821.135.1 | ||||||
Pag. 179-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Alfabetizarea reprezintă o etapă aparte în instruirea şcolară a elevului. Această etapă are menirea nu numai de a învăţa elevul din clasele primare să citească, şi, după opinia lui Corniţa G., de a-l introduce într-o nouă sferă a vieţii, de a-i asigura o activitate şcolară reuşită, de a construi o bază solidă pentru stăpânirea disciplinelor şcolare atât în clasele primare, cât şi în cele care vor urma. |
||||||
|