Directive în predarea ŕînvățarea disciplinei educația muzicală în gimnaziu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
957 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-19 00:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:78 (33)
Probleme generale de didactică și metodică (1199)
Muzică (1804)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Directive în predarea ŕînvățarea disciplinei educația muzicală în gimnaziu. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 137-140. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Directive în predarea ŕînvățarea disciplinei educația muzicală în gimnaziu

CZU: 37.02:78

Pag. 137-140

Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

This article addresses the theoretical and practical aspects of methods and techniques of specific purchase for musical education, made with the help of digital technologies used at the lessons, but also during the different musical activities. Also, it highlights the advantages of digital technologies which are stimulate all students, greatly enrich the content and form of musical activities by offering various possibilities of musical expression, being a valuable means of awareness of all elements of rhythmic, melodic and harmonic nature, greatly enhancing the spectacular side of musical activity giving a great esthetic satisfaction for students.