Articolul precedent |
Articolul urmator |
1096 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 11:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (108) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Natalia. Programe de formare profesională continuă în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 110-113. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7 | ||||||
Pag. 110-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lifelong learning is characterized by the fact that it is continuous and global, integrating all levels and types of education. Ensuring a balanced personality formation with a high degree of autonomy in learning, on the basis of which one knows how to identify and use the sources of information, to participate in the development of society, in the education of the other members of the community to which it belongs and in the increase of the quality of life. |
||||||
|