Programe de formare profesională continuă în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1096 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 11:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Natalia. Programe de formare profesională continuă în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 110-113. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Programe de formare profesională continuă în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii

CZU: 374.7

Pag. 110-113

Ţurcan Natalia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

Lifelong learning is characterized by the fact that it is continuous and global, integrating all levels and types of education. Ensuring a balanced personality formation with a high degree of autonomy in learning, on the basis of which one knows how to identify and use the sources of information, to participate in the development of society, in the education of the other members of the community to which it belongs and in the increase of the quality of life.